Fredag

image599

I can take your husband, his eyes make me feel like a woman again...

Jobb. Just nu känns det bara som att det är jag som jobbar och sliter, är det många som jobbar idag och är i min ålder? Känns inte så. Alla ligger hemma och degar i sängarna och har inte äns funderat på att gå upp. Jag är avis. Men man får tänka på lönen som kommer i Januari, då ska jag shoppa vår kläder! Känner mig ganska sliten och känner inte alls för att ta mig till klassfesten i kväll. Vill bara lägga mig under mitt täcke och titta SATC.

Jag kan inte förstå att i morgon ska jag åka med ett flyplan som skall ta mig till andra sidan jorden, typ. Men kan det bli mer underbart att komma ifrån nyårs stressen och allt. I Borås så regnar det bara ändå, så lite sol och värme kommer inte göra någon skada. Fick till och med ta paraply till jobbet idag. Det ska inte regna i december! Jag vill att mina ögon skall få ont för att när man stiger ut genom dörren och  snön ge ifrån sig ett riktigt vitt sken. Har nog inte sett klar himmel på en månad? Grått. Tack vet jag flygplan. Skulle vilja ta med mig alla här ifrån, men vad kan man göra.
Take Care!

Kommentarer
Postat av: Emma

Singstaaaar ikväll ;D Jag ska få dig på partyhumöör :D Haha!

2007-12-28 @ 13:11:55
URL: http://theonly.blogg.se
Postat av: Jacqueline

jaa, jag som har fått fyra nya skivor med!

2007-12-28 @ 13:38:17
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0