Julhelg

joweö

Julafton 07.

Glad forstättning allihopa! Julhelgen har innehållt mycket trevliga stunder och roliga event. Julafton spenderades med släkten och vi hade det riktigt mysigt. En hyfsad bra julafton, borsett (även om jag har varit lite negativ mot snön) så tyckte jag att det var tråkigt att marken inte var vit täckt. Men Måndagen var underbar.

Juldagens morgon spenderade jag i sängen. Gav mig själv lov till en efterlängtad sovmorgon och sedan låg jag och kikade Gossip Girl i sängen. När klockan slagit fem var det dags att åka til min pappas släkt och fira julen. Trevligast där var att min kusin var hemflugen ifrån London och att jag och min andre kusse lekte fotografer. Sedan eftersom det var juldagen vankades der utgång. För fest hos Emma och sedan till Sandared. En mycket lyckad kväll!

Annandagen är som tradition att tillbringa hos mina älskade morföräldrar ,så vid klockan halv två var det middag. Efter det tog Jag, mor och syster en runda på stan och sedan hem för lite Urban Djungel. Våran vän amanda kom för att sjunga lite sing star med våra nya skivor så nu sitter jag här, ensam och hes. Det bästa med hela denna dagen och kanske helgen är att min morbror kom hem. Honom har man saknat riktigt mycket.

I morgon ska jag jobba och sedan ut och käka på restaurang med drillen. På kvällen kanske det blir spel kväll eller liknande och nu ska jag nog börja packa lite smått, åker om 3 dagar. Fasiken inte långt kvar nu. För bilder om helgen, www.jacqueliine.bilddagboken.se

God natt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0