Lördag

image578

( Finland 2004)

Nu sitter jag på jobbet, eller ja jobb nummer två. Är här på pappas jobb för att jag fick en snille tanke i går att jag skulle upp tidigt i dag och sola. När jag kläckte idén till min famlij skulle båda päronen med för att sola. Så nu sitter jag här,väntar på min tur. Men när vi kom hit låg det en massa oskrivna julkort på pappas skrivbord. Då fick han en idé att jag kunde skriva alla 300 st (säkert mera). Men varför inte, det hamnar ändå på lönekontot efter jul. Men nu hoppas jag bara att min mor snart är klar i solariet så jag kan hoppa in i värmen.

I går var vi hos Malin i min klass på lite jul mys. Alla tjejer i klassen var där och vi bytte julklappar och lekte lite lekar och dansade och hade oss. Mycket trevligt och vi måste samlas alla snart igen. I en av mina julklappar fick jag en jättefin grej man har lösté i. Det hängde en liten rosa diamant i ena änden så nu måste jag lära mig att dricka te så jag får änvändning av min fina manick. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra i dag. Tror jag ska umgås lite med min famlij och vara hemma. Tror att vi ska fram med alla jultomtar och julpynta hemma idag. Älskar att göra det, och samtidgit lyssna på jul musik. Fantastic! Sedan kommer Emma till mig i kväll, och jag har planerat en riktigt bra myskväll för oss. Skönt att bara ta det lugnt denna helgen. Förra var hyfsat vild och nästa blir nog detsamma.

Nu ska jag skriva små glada julhälsningar. Ifrån oss alla här på jobbet till alla... läsare!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0