Lördag

jöm

I´m going to miss you guys, and Sara.Mikaela and Ida

God morgon! i dag är dagen med ett stort D. nörd. Men det som känns lite sådär. Det känns faktiskt inte som att vi ska åka i dag. Jag som har sett fram emot detta så jäkla länge men har inga fjärilar i magen. Men det kommer antar jag?

I går var det party eller iaf hos mig. Där var det Sing star som stod på bordet och jag hade ruskigt kul. Det kommer att pågå en tävling medans jag är borta, mer om det senare. nörd. Men sedan när vi kom till våran "klassfest" så var det knappt hälften av klassen där och en massa annat folk, kom isf när Elin och alla hade gått. Men det var trevligt att prata med folk. Gick hem vid halv tolv för att umgås med min morbror, kändes bättre än vara kvar där när det är sista kvällen innan jag ser honom på ett tag. Nu ska jag gå upp och äta frukost med mitt rese gäng.

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0