Måndag

plöäjöl

( 80-tals fest i lördags)

Ny vecka igen, för den som har missat det och tro det eller ej, det känns riktigt skönt. Kanske beror på:
- på fredag är det glögg kväll
- nästa vecka slutar vi skolan
- 14 dagar kvar till julafton
- 19 dagar kvar till THAILAND!


Det är ganska roligt att räkna ner till att som händer nu runt julen. Det är nog ett av det som är bäst med julen, att det händer saker hela tiden, mysiga saker. I dag har jag även kutat runt på stan för att börja inhandla de första julklapparna. Jag skäms nästan lite, jag brukar vara klar vid denhär tiden på månaden. jag är en riktigt pysseltant som gillar att dra ihop ett gäng en kväll och sitta och så in sina julklappar och hitta på rimm. Men i år ligger jag efter, isf tog jag i kapp det i dag när jag bara har tre stycken kvar. Christmas i wonderful!

I helgen var det full rulle. I fredags var det en ganska lyckad klassfest, men det får vi göra om för det var jätte kul att alla kunde träffas utanför klassrummen. Åkte hem ganska tidigt för att jag skulle träna dagen efter. Sakt som gjort befann jag mig i Boråshallen morgonen efter. Efter ett hårt träningspass gick jag en runda på stan med Ellen och Olivia och sedan mamma. Men efter några timmars shopping var det hem och fixa sig för kvällens bravader nämligen Cissis 80 tals fest. Mycket Singstar och skratt förekom under kväll, tack vänner det var mycket trevlig. Söndagen bestod av Drill, för vi hade nämligen avslutningsuppvisning med föreningen. Sedan pluggade jag lite och tittade på film resten av dagen/kvällen.

en liten uppdatering för den som tycker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0