Måndag

god jul

Kl 07:45 ringde min väckarklocka och jag rusade upp till min dörr. Känslan fanns där, kännslan som man hade när man var lite. Jag tittade i min julstrumpa och hittade två paket och en massa godis. I pakten fanns det en ny klänning och ett Sing Star spel. Nu har jag sjungt hela morgonen och skall snart börja göra mig iordning för att åka till min moster där hela släkten sammlas för dagen. Kännslan som är så magisk finns där, förutom att våran gräsmatta saknar snö. Men, vi gör det bästa av situationen.

Jag hoppas att alla får en riktigt bra jul och många fina stunder med familj och vänner. Jag tror det är julstämmningen som spökar och får mig att låta som en tönt, men det är ju faktiskt jul.

GOD JUL

Kommentarer
Postat av: ......

känsla inte kännsla

2007-12-28 @ 13:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0