Onsdag

skottland

( Ellen & Jag, Skottland)

Känner igentligen bara för att dra täcket över huvudet och gå och lägga mig. Är ap trött i dag, och tanken på morgondagen gör mig inte lyckligare. Ska nämligen ta spruta i morgon inför Thailand, men jag hatar sprutor. Tänk att de kör in en nål i armen på dig! Aj.. jag vet, jag är en ganska vag människa när det kommer till sådana situationer.

Har även tagit min rumpa till mig underbara jobb idag. Alla pengar som kan tjänas, måste inkaseras inför Thailand. Har även börjat sola lite nu inför resan. Vill inte bränna mig allt för mycket där nere, så bättre att bygga en liten grund här hemma innan. Åh jag längtar som en jäkla tok nu, det är faktiskt bara 17 dagar kvar nu, det kommer att gå snabbt.  Ska hoppa in i duschen snart, ska bara sätta på mig en ansiktsmask och måla naglarna. Sedan kanske jag ska göra som min kära vän Emma, kyrpa ner i sängen med en varm kopp chocklad och vänta på att min pappa ska komma hem ifrån Kina. Sounds good. Take care!

/ "STIG"

Kommentarer
Postat av: Emma

Mums, varm choklad är gott :D

2007-12-14 @ 08:46:02
URL: http://theonly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0