Onsdag

image585


I dag har jag haft min sista lektion för år 2007

. Känns kanska skönt och nu kan man äntligen pusta ut. Eftersom det är onsdag i dag, har jag tagit bussen till jobb2 för att fixa lite här uppe. Längtar tills på fredag då lönen trillar in på kontot men det ska raka vägen in till mina Thailands pengar, mycket intressant. I morses när jag steg upp fick jag reda på att bussen bara går halv på förmiddagen så jag fick samanlagt en 20 minuter innan jag fick springa till bussen vid halv elva. Skulle förbi Synsam för att fixa mina glasögon för att jag måste ha starkare styrka i, men det besöket blev en timme långt. Fick göra synundersökningen två gånger och en massa annat. Men på fredag är dem troligtvis klara för användning.

Efter jobbet ska jag sola, solar nämligen grait här så varför inte passa på? måste "bygga" en lite grund till Thailand så att man inte ska bränna sig allt för lätt. Är det bara jag som somnar i solariet varje gång, när jag pratade med E så låg hon tydligen vaken under hela perioden. Jag brukar alltid rycka till ur min skönhets sömn när det piper för att soltiden är slut. Annars i dag ska jag inte göra ett piss, andas och dricka vram choklad hade jag tänkt. Min favorit (ironisk) person ska komma hem till mig sen efter jobbet, vi ska fixa lite inför morgondagen hehe. Men varför inte vara en duktig flicka och återvända till mina arbetsuppgifter?

BYE!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har somnat typ en gång, jag tänker alldeles för mycket.

2007-12-19 @ 18:24:56
URL: http://allkindsoftime.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Men ni är konstiga du & Elin, man ska slappna av i solariet. Tänka ska man göra i skolan!

2007-12-19 @ 20:09:08
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0