Söndag

kepäödf

(Jag och systrami , Paris 07)

God dag före dopparedagen! jag har nämligen blivit tiktigt snäll så här års, får skylla på Julstämningen eller något. Jag var så snäll i går och stannade hemma med min familj där vi tittade på film och umgicks. Mycket mysigt, eller som jag skrev till Emma innan, hög mysfaktor. Tittade på filmen Elf och den var helt okej, även om man fick sitt ett par skratt. Syster och jag slog även in lite julklappar i går. Mina går i temat svart och silver, verkligen juligt... Men jag tycker om när paketen är fina, då känns det extra roligt att få dem. Isf så sitter inte pappret på så länge.

I dag var jag en snäll syster och följde med min lilla syster till Ikea. Hon har nämligen fått ett nytt rum så det var nya möbler och en ny säng som skulle inhandlas. Sprang runt på det bygget i ca 4 timmar. Men det var nästan värt det, fick nämligen med mig lite julklappar jag glömt att köpa. Hade glömt köpa till vårat julklapps spel vi spelar varje år. Blev ett par tofflor och ett fodral till dvd filmer. Nu ska jag ta och städa mitt underbara rum, städa bort lite damtussar och inslagspapper. Ser hemskt ut här nere, man blir deprimerad när man stiger in här. Så önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0