Söndag

Varberg som. 07       jhiezwdkl

I går spenderade jag min kväll med min vän Emma. Vi lagade mat, spelade sällskapspel och kikade på film. Jag lurade i Emma att när man lagar mat hemma hos mig måste man han en "huckla" på sig så vi gick omkring med köks handukar knytna på huvudet. Det var en riktigt mysig kväll. På morgonen kikade vi på SATC och la ansiktsmask och myste igen. Jag drack tro det eller ej Te till frukost. Jag drack inte upp allt för att jag brände min tunga, men min "börja lära mig dricka te" uppdrag har påbörjat.

Nu ska jag snart iväg till min mormor & morfar för lite söndags fika. Vi brukar åka dit på söndagar, riktigt trevlig för hela sälkten kommer idag. Vi ska fira morfar som fyller år i morgon, men lite fika. Kalasa ska vi göra på julafton ist. Efter det ska jag, mor och min syster springa på stan efter lite julklappar. Har inte köpt något till min bror än, men det ska vi se till att få gjort i dag. Annars ska jag plugga lite och träna på kvällen. Kanske ta mig en kopp te till en film? vi får se vad som händer och fötter.

Men trevlig tredje advent allesammans!                

Kommentarer
Postat av: E

haha emma är så söt typiskt henne att gå på det jag vill gärna se ett resultat :M

2007-12-16 @ 15:22:28
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0