Tisdag

Vad ska man säga? Kanske att jag äntligen har blivit "skolfri". Har bara två lektioner kvar denna veckan, var av båda skulle vi inte göra så mycket intressant på. Lyckan är ganska stor och jag känner en ganska stor lättnad av att det blir lov. Vem har inte räknat ner dagarna nu till lovet? Nu känns det bara som att skolan är en stor belastning och jag vet redan vad mitt nyårslöfte skall vara. Har en riktigt bra löfte inför nästa år. Någon som har börjat knåpa på sitt? Kanske lite tidigit än. Veckan som är kvar innehåller en del roliga ting. Torsdag är det Teknis V.S Bäckäng och spinning med Emma. Fredag är det avslutning och fika med klasstjejerna och på kvällen skall vi fira en vän med middag och utgång. Äntligen lite ledighet.

Julen är nära, bara sex dagar kvar nu till dagen med stort D, iaf för mig. Julen är verkligen speciell och riktigt mysigt. Jag älskar att träffa min famlij och spendera tid med dem, hoppas många känner likadant som jag. Som Elin nämde på sin blogg tror jag inte att det kommer vara någon snö på julafton. Min morfar har redan förstört det genom att ringa nästan varje dag och påminna mig om att det skall bli plusgrader på lördag och frammåt. En mindre julklapp till dig! Men jag tror inte julen kommer bli någon besvikelse, man kan nog tillomed stänga ögonen och låtsas att snön ligger utanför fönstret och fortsätta sitta och vänta på klapparna och Kalle Anka.

Nu ska jag ta hand om mig själv, och jag börjar
 inte föräns vid tolv i morgon, mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0