Torsdag

krabi

Krabi, Thailand

Jag kan inte fatta att det bara är två dagar kvar tills vi åker. Jag får skylla mig själv att jag kom på att jag skulle packa i går halv ett för att jag var ap trött när jag skulle gå till jobbet i morses. Men duktig som jag är gick jag upp och tog mitt ansvar och gick till jobbet. Det är även en person som har ringt mig mitt i natten de två senaste nätterna. Personen ifråga ville bara fråga vad jag gjorde kl 02:24 och 04:58?! men jag tycker om han ändå.

Efter jobbet ska jag ta mig en tur på stan. Ska fixa solkräm,stift och andra prylar till resan. Måste fixas nu, kanske är lite sent ute men bättre än aldrig. Ska även äta lite thaimat med mina drillänglar i kväll. Tycker jag ska bli riktigt trevlig och jag funderar skarpt på att ta med mig drillstaven dit ner, kanske hittar några thailändare som jag kan drilla med. Men sedan ska jag nog kika förbi tjejernas spelkväll och säga hejdå. Måste hem ganska snabbt och packa vidare. Men om jag någonsin ska komma härifrån är det nog bäst att jag fortsätter med jobbet? eller ah, något i den stilen...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0