when you say that you love me

nu är jag nästan färdig packad. Har bara småsaker att fixa i morgon och på lördags morgonen. Känns bra. Ja, jag har riktigt längtat efter denhär resan, tror den kommer att bli speciell. Min mor kom med en trevlig överaskning till mig och min syster, hon har köpt varsin undervattens kamera till oss. Nu ska jag plåta alla snygga firrar jag ser och kanske till och med får en bild på mig själv under vattnet när vi ska snorkla. Nu längtar jag ännu mer. I morgon är det klassfest dock skall jag vara helt nykter tror jag. Måste vara fit for fight for Stockholms resan och jag kan inte vara bakis på flygplanet. Så jag ska nog hålla mig till en vit kväll.

I morgon kommer även min morbror och Pieter hit på middag, så jag ska försöka hinna med att vara på klassfest och middag samtidigt. Kanske någon kan skänka mig super krafter? nåväl vad är en bal på slottet?

Nu ska jag hoppa, ja. helt utan hämningar hoppa rakt ner i min säng. Dags att sova för att orka jobbet i morgon. Då ska jag inte glömma min Ipod. Det var surt i dag. Sov sött vakna blött.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0