1 Februari

jag har så otrolgt ont i min fot, med det har jag bara mig själv att skylla. Har gåttutan kryckor i dag, och när jag var inne på Gina, låser sig foten i trappan så jag skämmerut mig genom att trilla. Men tur som jag har var det inga där inne, förutom mina tjejer..

I dag hade vi fyra och enhalv timma håltimma. Vi hade inställd Spanska och Förestagsekonomi. Så vi knalla oss till City sol, och solade lite. Sedan gck vi på stan, men jag väntar till jag åker till Götet för att shoppa ist. Sedan som vi alltid gör, gick vi och åt lunch. Men som omväxling gick vi till Tant grön, men lite jobbigt med massa barn som skriker...

Nu ska jag iväg och titta på min drillträning, men får la räkna tapp eller något annat skojj..Sedan hämtar Fanny mig, och vi ska till klubbstugan. Där ska vi käka pizza och titta film med innebandy laget, helt okej och mysigt.  Men nu måste jag fixa lite innan jag kilar iväg, måste ringa lite samtal..

Kommentarer
Postat av: E

vad fan får ni era pengar ifrån?

2007-02-01 @ 22:38:05
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0