Bad favoriter

 1.badmode3 2.                                                                                     3.
badmode2badmode

Jag har alltid lika svårt varje år för att bestämma mig vilken bekini jag vill under sommar. Men iår är inte som alla andra, jag är nämligen ute i tid...

1. Är ifrån H&M, älskar den blåa färgen, men jag skulle bara köpa den om jag visste att jag skulle bli lika brun som modellen.  79, 50 :- per del, är ett mycket bra pris.
2. Är min favorit bekini inför sommar säsongen, Gillar speciellt kedjan på den. Den kommer jag inhandla så småning om. Det komiska med den är att den faktigst kommer ifrån Josefssons. 349:-
3. Baddräckt är något som kommit tillbaka. Jag är den personen som inte gillat baddräkter tidigare, men denna gillar jag skarpt. Den här är ifrån Ellos, 199:- , biligt!

Kommentarer
Postat av: E

tvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåantvåan

2007-02-03 @ 14:53:54
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Sara

2an är snyggast!

2007-02-05 @ 15:19:20
URL: http://saradraheim.blogg.se
Postat av: eliza

Tjusiga!

2007-02-05 @ 19:31:00
URL: http://eliza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0