Kris?

Ja, jag vill kolla tv i kväll,  men finns det något bra att kolla på. ?! eller har någon i min bekantskap en Vänner box att låna, är sjukt sugen!

Har bestömt mig på att köpa en ny väska som jag har hittat, en silverig från La Redoute.  Jag kommer att vara täckt av silver i vår och sommar. Silver och svart, det är mina färger. Har även beställ dem silveriga Soft Grey tenniskorna från La Redoute. Jag tror sedan jag har börjat jobba här, har jag bara hittat massvis med saker jag vill ha härifrån. Hittade även ett par stövlar idag, liknande Michael Kors, kanske borde slå till?

Sitter fortfarande på jobbet, men snart ska jag åka hem! äntligen är det rätta ordet. Har varit en tuff dag här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0