lång seg dag!

Det är precis vad det har varit, segt. Man, eller jag vill bara ha helg nu, inte för att skolan tar så mycket tid, jag vill slappa...

Har även som många andra tusentalsdagar varit i skolan, hade SP prov i dag, gick bra. Tittade även på den siste samurajen på historian. Sedan blev jag retad på matten, som vanligt av min otroligt roliga mentor, Gunnar. haha men ibland kan han vara okej, men idag var han på rethumör märkte man...

Har tränat en av mina två träningar för kvällen. Först på listan som alltid var det Drillen. Det gick piss i dag, inget att nämna...Senare runt halv nio ska jag spela innebandy, hur det nu ska gå med en halvbra fot? hoppas Stoffe förlåter mig för att detta kommer blir en dålig träning dethär med.. inte min dag i dag!

I morgon ska jag först fika med brudarna. Sedan teknik träning med drillen och tillbringa min fredagkväll med pizza och film. Ska även ha ett jäkla bra sällskap till pizzan och filmen, Natalie och Yennifer ska stå ut med mig i morgon kväll. Ska även flytta in i nya rummet i helgen, finaly!.. nu ska jag kika på vänner. BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0