Länge sedan!

ja det var länge sedan, har tillbringat mitt sport lov i sälen. Har inte hunnit skriva för att det har varit så jäkla kul. Jag och Amanda har rockat hela Lindvallen.  Jag är inte som alla andra, och berättar om varje dag för det orkar jag inte. Men jag kan säga att vi bland annat "sjöng" med Linda Bentzing och Markoolio och Danny. Jag har ett underbart kort på mig, Linda och Markoo, kommer lägga upp det lite senare.

Vi har blivit uppraggade av en två barnspappa från stockholm, och skooter killar från Dalarna, haha ingen snygging kunde dyka upp och prata med oss i baren. Vi åkte givetvis mycker bräda och skridor, satt i toppstugan och gick på afterski. Vi träffade en drös med människor från våran hemstad som vi ite visste att dem skulle vara där, bla Ludvig och Jesper. Trevligt trevligt!

Nu ligger jag hemma från skolan, har fått vinterkräksjukan, hatar allt med det att göra. Det är min lillbror som hade det i sälen, så blev jag smittad däruppe och var inte i backen på dem sista dagarna. Jag kan inte äta något, så jag kommer komma tillbaka till skolan som en pinne, wiihou! Och stackars Malin som ligger hemma i körtelfeber. krya på dig!

Nu sitter jaag och kollar gamla repriser på tv, men jag har tröttnat, ska gå och sätta på en film nu.. have a good day everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0