Lindvallen, Skilodge 07

japp nu sitter jag här i en mysig fotölj, i sälen. Har redan varit ute på ett pass med amanda, men bara någon timma. Underbart var det att vara tillbaka här Det enda jag måste klaga på var resan hit. Min pappa smart som han är glömde sätta väckarklockan. Så familjen kom i våg vid tio... röven domna på vägen upp.

Nu sitter jag och kollar på Shaft på fyran. Mysigt med en varm kopp chocklad med grädde... Amanda den underbara jäklen åkte bara i kollege tröja, medans jag hade flera lager med kläder på mig. Det är kallt här uppe. På torsdag drar vi på rim fms party på HC, kollar Linda och Markoolio. haha jag och amanda ´har väntat i evigheter efter dereas aoutografer..

saknar redan er där hemma lite, och elin, du är bra påsing star!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0