Lördag

pappa ringde i natt från Kina, han var tvungen att veta vad han skulle köpa hem till oss alla, så i morgon kommer han äntligen!..

Nu sitter jag på jobbetm som jag brukar göra på mina helger, ska sitta här i morgon med. I kväll ska vi antaglien ut, men vet inte riktig om jag är så sugen?.. Annars hade en myskväll med melodifestivalen varit något för mig!..

I går var vi äntligen på Cats. Den var faktgst jätte bra, men jag säger som Evelina, "om den har någon handling, så vet  jag inte vad den handlar om". Den var bra, med assvis av olika acrobatiska konster och dans, med sång. Ellen blev kär i en av katterna, men hon är som hon är, underbar, haha.
Trodde fösrt att vi skulle trilla ner för vi att fyra våningar upp i Opera huset. på en tunn rad, och det var inte så roligt för mig som har sådan höjdskräck. Men när man såg på showen glömde man bort att man satt flera meter upp. Den får faktisgt Fyra av Fem!

Nu ska jag snart kila på lunch, hoppas att Ida och Jennifer ska äta i matsalen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Woho :D kul att den var bra. ska på den på onsdag. härligt

2007-02-03 @ 12:23:52
URL: http://saradraheim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0