Måndag, ny start..

... På veckan, skolvecka och mycket annat.. Men dagen har bara skenat i väg, skolan gick snabbt och jag har bara hunnit hem, kändes som jag steg upp precis.. haha ja jag är lite knäpp. I dag ska jag plugga företagsekonomi för har prov på torsdag, och det är ganska mycket att läsa men det ska nog gå vägen. Sedan i kväll har ju Prision Break säsongpremiär och det har jag längtat efter.

Mitt rum är numera klart, ska bara hänga upp lit tavlor och sånt. Blev skit nöjd, skulle lagt upp lite bilder om min kamera inte var sönder, jäkla skit!.Fick även veta i dag att jag ska få en ny klass kambrat i morgon, Elin tror jag att hon hette eller nått... nä Elin du vet att jag tycker det ska bli kul att du ska börja i min klass, jag ringer i morgon!.. Nu ska jag tillbaka till min FE, måste plugga idag eftersom det är min enda träningsfria dag. See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0