Onsdag!

Min blogg har varit lite ur funktion, vet inte om dem har fixat något på blogg.se ?.. men jag lovade bilder på allt jag köpt, men eftersom jag sitter på jobbet, kommer dem upp senare i kväll.

Onsdag är det i dag, och jag har varit och besökt frissan. Jag vill inte ha mitt långa men uppklippta hår med kort sned lugg längre, jag vill ha långt hår, men endå en lite lugg, alltså en lång men endå lugg. Lite "vuxet". Så då toppade jag bara håret, och eftersom jag går på Salong Karma, fick jag sitta i massage stolarna när han tvättade mitt hår, det  var himmelskt, underbart! det finns nästan inget skönare än när dem tvättar ens hår på salongen. Sedan när han var klar, lockade han håret och så fick jag med mig en ny variant av spry med mig hem. Sprax heter det, en blandning av båda spray och vax i ett, bra grej!

Nu är jag på jobbet igen, lite mindre än hundra sidor kavr, så i veckan är jag klar!.. så jag kan njuta av mitt sportlov utan att ha dåligt samvete för jobbet.  Jennifer ska jobba på lördag med mig, så då blir det bättre.

I kväll ska jag hem och titta på O.C och Whats about Brain, men O.C får jag inspelat eftersom jag kom ganska sent till jobbet. Men i går för dem som tycker jag är mesig, fick jag tårar i ögonen på Greys anatomy, när Denny dog. Åhh, han var ju så söt! Men jag visste att han skulle dör, men nu ärver hon allla hans pengar, Izzie!

dags att gå och hämta kaffe känner jag, somnar nästan..

Kommentarer
Postat av: E

varför killen? du ska ju ha liselott :D

2007-02-07 @ 22:00:40
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Jacqueline

för att Miguel rocks!

2007-02-07 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0