Saturday

i dag har jag inte gjort någoting, jag gick inte till jobbet, men det ska jag göra i morgon. Jag har jobbat på mitt engelska tal jag ska ha om någon vecka, mitt ämne är Sitting Bull. Det jag kommer att oroa mig över är alla indianska namn jag ska uttala, kenpigt. Jag har även fått Hillary Duff feber, kollat på Mitt Liv Som Popstjärna och en av mina favorit filmer, Raise your voice. Gråter tre gånger varje gång jag ser den, pinsamt men jag kan inte hjälpa det.

Nu ska jag hoppa in i duschen, ska iväg och sitta i sekritariatet på en A Herrs match. För dem som inte vet vad sekritariatet menas är det när man sitter och håller koll på matchtavlan och för match protokoll. Senare i kväll ska vi ut?.. eller jag är inte sugen på det alls för tillfället, tror jag stannar hemma och kollar melodifestivalen. Ja, jag vet, många tycker det är lamt men jag gillar det. Speciellt när Andreas Jonsson ska sjunga i kväll, han är en HFSÅ. (HetFörSinÅlder). Har även hjälpt min pappa att bära in mina nya möbler i rummet, så i kväll sover jag i mitt nya rum.

So long people!

Kommentarer
Postat av: E

om du inte ska festa ska du iaf vara med oss och röra på dig lite. sen blir man alltid på festhumör när elin bjuder på vitt vin

2007-02-24 @ 17:30:00
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0