sena timmar

Ja, nu ska jag snart krypa ner i min säng.. lång dag i dag har det varit. ..O.C har bara blivit bättre och bättre dem sista avsnitten nu, tycker jag helt klart, en tumme upp...

Sedan får jag börja planera en Stockholms resa, Kate Moss lanserar sin egendesignade kollektion för Topshop nu i vår i Sverige. Dem ska bygga en ny shoppinggalleria på Drottninggatan i huvudstaden.  Mycket roligt. Den ska vara färdigbyggd den 23 mars, så man får åka upp och ta sig en titt på vad Kate skapat och tillomed köpa ett plagg om det är i smaken. Ska bli intressant!

I morgon är det som vanligt skola och sedan mina två träningar.. påfredag ska det bli extra mysigt, men nu slocknar snart mina ögon, så nu ska jag kila bort till sängen. So Long, kalsong...höhö!

Kommentarer
Postat av: E

lanseras den inte i göteborg också?

2007-02-22 @ 18:14:17
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0