Söndag, sova!

jag tror jag somnar snart här vid datorn.. Min kväll i går vill jag inte berätta om, årets fiasko iaf. Det enda bra eller roligt var när jag träffade mina kära klasskillar.. annars inget vidare. Kom hem ganska sent i går, men jag som hade tryck i mig massa med cola, kunde inte sova, så jag satte mig och skrev på min musikredovisning halv tre på natten. Bra jobbat..

Nu sitter jag på jobbet i dag igen. Måste bli klar snart, måste skärpa mig. Skulle vilja träna i dag,  men tror inte min fot håller för det, mamma skulle köpa något skydd till den. Så dagens stora höjdpunkt blir att min pappa kommer hem i dag, Saknat honom lite faktigst. Ska hämta honom på flygplasten i eftermiddag...

NU ska jag jobba vidare, inga andra grejer får jag hålla på med idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0