tappat bloggandan?

känns lite som jag har tappat min blogganda, men hoppas att den snart kommer tillbaka...

I dag har min kära Elin, varit med i min klass på Tekins. Hoppas hon byter, får hon det lite roligare kanske.. Sedan var det fika med tjejerna på tant grön som vanligt. Sedan gick vi i stan och tittade runt. Innan det hade jag lagt undan en jätte fin himmelsblå tröja från Filippa K och en klänning från Tommy Hillfiger, blå/vit rutigt. Mycket våraktigt.

Sedan fick jag även veta att min musiklärare som är med i Tv4s nya program som börjar på söndag, tror det heter Waterloo eller något. Han gick vidare och nästa programm  kan han vinna över en miljon, Heja Björn!!.. kanske inte så roligt att veta, men jag har inte så mycket att berätta i dag.

Har även varit på lite "fest" i dag, men det hade jag inte alls räknat med. Var inställd på myskväll, men icke sa nicke. Hade tillomed samma kläder som i skolan, lite skamm där.. men jag orkade inte kila hem imellan åt. Har också tränat drill i dag med, nötade bara massa kast (exchange), snart SM i Borås!!

Nu ska jag sova i min stora säng, för i morgon bär det av till jobbet (många blogginlägg).. tack och adjö korv med bröö(d)

Kommentarer
Postat av: E

nej men du kommer få det otroligt mycket roligare när du ser hur jag skämmer ut mig :M

2007-02-24 @ 00:58:28
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0