Tråk måndag & Vår sol!

Ja det är tråkigt med måndagar. Isf var denna måndagen ganska bra, eftersom jag bröjade runt halvtio för inställd lektion, men så när jag går upp mot skolan inser jag att vi har halv studiedag, och slutar halv tolv. Ganska glad jag blev när jag kom på det! Så som vanligt med mina klassflickor gick vi till Viskan och drack varm chockald och gjorde Spanska "inlämningen"..

Det possitiva är att min pappa kom hem i går. Jag blev välldigt glad över min Geographical Norway jacka jag fick av honom, i svart. Lite tråkigt är att jag inte kommer hinna använda den så mycket, men nästa vinter eller nu när jag åker till fjällen nästa vecka. Jag och min mamma fick även varsitt par Gucci solglasögon, mina var bruna och mor mins svarta. Tur som jag hade i dag kom vårsolen fram, och bågarna åkte på. Mysigt med vårsol.

Nu sitter jag på jobbet igen, och jag kom på att jag inte har lagt upp bilderna från mitt shoppande i götet i helgen, men dem kommer i kväll när jag kommer hem. Kanske tillomed på min nya jacka och bågar..

SÄLEN SNART!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0