Trist söndagseftermiddag

Det är inte så skojj på jobbet för tillfället, men jag ska snart härifrån. Ska på kalas till min lilla kusin. Han fyller 16 år, men han är mindre än mig så jag måste kalla honom för min lilla kusin. När vi står gämte varandra frågar alltid gammelmorfar vem som är älds, men jag är det punkt slut. Även om det kanske bara skiljer 4 månader på oss. Men det är år ett år på oss, men grattis i förskott Andreas! (han fyller år 1 mars)

Elin har även räddat min dag lite, hon ringde mig innan och vi tog ett snack. Jag tycker att du ska byta, men du avgör helt själv!..ring mig sen och berätta vad du ska välja. Tänk sen när man står på trappan med studentmössan på skallen, det är nästan så att jag längtar.. eller jo jag längtar tills den stunden. Roligt för mig som bara är 18 år då alla andra är 19, men Elin och Sandra är i min situation med. Men det gör inte så mycket, men det suger oftast att fylla år sent på året. Jag hade gärna fyllt år i juni eller liknande, så man har ett halvår till julafton och ett halvår till f-dagen. Sugit med att fylla år sent...

Nu ska jag jobba klart innan jag ska åka vidare till släkten, så Elin har fått sin önskan uppfylld om ett inlägg. (mycket elin i inlägget?)

See you homies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0