Vårnytt!

Shoppade lite i går med när jag var i Göteborg, tur hade man mamma med. Jag köppte två kläningar, från H&M Trend. En svart/vit med band i midjan och  puffärm. Sedan en som såg ut som en lång skjorta med volanger fram på bröstet, och knappar,  i vitt med blåa ränder i. Jag köpte även en såkallad byxdress från H&M med, en svart.

Jag som behövde en vår jacka hittade ingen, men istället blev det tre par skor. Ett par i från Bianco, och två ifrån din sko, var lite sugen eftersom dem var så billiga. Dem på Bianco, var inte dem billigaste, men dem var så fina!(Bilder på allt kommer upp senare under dagen)

Kändes som att min garderob behövde lite vårnytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0