Äntligen!

Nu har jag äntligen valt, mina Iv - val till skolan. I två:an valde jag Information & Layout B, Organisation & Ledarskap. I tre:an valde jag Webbdesign, och Bild. Lätt och enkelt, inga huxifluxer härinte..

Sedan i dag har jag även sett Arsenall - M. U och dem vann, haha jag hade rätt!.. Lillasyster blev så knäckt, när vi vann även om vi ligger efter i serien...

Nu har jag även sett den Jacka jag vill ha till våren (lägger in en bild) och även har jag hittat ett par skor jag har betsällt från kära La Redoute.,Vita knytskor från Soft Grey. Men det känns inte så lägligt att prata om våren i denhär vinterkylan som har anlänt.  Då blir det att i morgon får man ta på sig sina svart stövlar från Quicksilver, varma och sköna!

Nu ska jag snabbt in i duschen och sedan kolla lite O.C!

Kommentarer
Postat av: E

får inte ni välja för 300 poäng?

2007-01-22 @ 19:40:27
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0