Fredag, slapp

I dag har det varit ganska slappt. Hade sovmorgon till 11:30 och sen hade vi SISprov och det gick på tjugo minuter. Sedan gick jag och Ida på stan, och jag inhandlade ett par nya solglasögon och en ny kalender från Thomas Sabo, behövdes... Sedan var det fredags fika med tjejerna på Tant Grön. Mysigt mysigt. Vi satt där i cirkus en timma och sedan ännu en tur på stan.

Efter provning på Gina,åkte jag och tränade med teamet, teknik träning. Sedan åkte jag hem, och nu sitter jag här isoffan och har kollat på Let´s Dance, som igentligen är skiit dåligt. Jag har även städat i min Klädkammare bland mina kläder.

I morgon ska jag spela matcj tidigt, därför jag sitter hemma i kväll. Sedan ska jag nog förhoppninsvis ut med brudarna i morgon. Sedan på Söndag fyller min söta Yennifer 17 år. Ska gratta henne på tisdag , med att bjuda henne på en fika och vidare..

Nu ska jag hoppa in i duschen, soolonng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0