Fredag

Japp nu är det helg, har slitit i skolan! Idag har vi haft livräddning i badhuset. Jag var mycket duktigt på att rädda Fanny ifrån att drunkna, hon på mig.

Sedan idag har äntligen våran Ikea resa blivit av. Mor, Far, Jag och Lillebror åkte till Götet och inhandlade allt till mitt nyarum, förutom en skinnfotlj som inte fanns inne men kommer nästa vecka. Nu är jag super nöjd.

Nu sitter jag här med hårfärg i mitt hår. Ska slinga det så jag är snygg i morgon på tävlingen. Ska ha drilltävling i Boråshallen för dem som vill veta. Har bara varit hemma i kväll och tittat på Let´s Dance, ganska tråkigt kända personer med i år, enligt mig.

nu ska jag springa och tvätta ut håret och packa den stora väskan inför morgon dagen.

Se you and wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Sandra

lycka till;D även om det är litegranna i efterskott! :)

2007-01-21 @ 14:34:28
URL: http://thedeclaration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0