Gårdagen!

japp, i går var det nyårsafton.. den var mycket lyckad ! .. om man resumerar gårdagen, så var vi först här i Fristad, hos natta. Vi käkade och drack många goda drinkar, sedan tog vi tio bussen till Victor Halvard eller hur han stavar det, där var vi och hade jäkligt skojj, jag iaf!.. sedan gick vi till vatten tornet vid tolvslaget, också lyckat!

i dag har inte gjort något!.. jo jag & mamma åkte och hyrde tre filmer, Shes the man, Beck, och Mami Vice. så det är var resten av min dag ska bestå av ..

jag, som många andra har ju givet vis skaffat mig nyårslöften..
- sköta skolan
- börjar använda min kalender, jag har alldrig någon planering..
- inte godis/flötmat  på vardagar
- lev livet!

kanske inte kommer att hålla alla , men ett löfte är ett löfte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0