haha jag har makt!

japp, jag visste att vi skulle kolla film i kväll, Men alla brudarna ska samlas i min mosters takvåning.. goodie! Jag har en sån makt att övertala folk.. Jag var en sväng på stan iannan i dag med Malin och Amanda, köpte en lite klänning som jag ska ha i morgon på utgång. En blå med ett sidenband i midjan.. ett sista minuten köp, men jag är nöjd! För ett tag sedan bloggade jag om en klänning från BE YOU K, jag vill bara säga att den har gått åt som smör, och ni som inte har beställt den från La Redoute borde göra det.. jag har iallefall gjort det. Nepp, om jobbet ska bli klart är det bäst jag fortsätter...

Kommentarer
Postat av: E

jag övertalade faktiskt DIG att inte gå på lbs-festen :)

2007-01-13 @ 00:50:54
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0