Hiss&Diss

I dag tänkte jag köra en variatn alá Rix Morgon Zoo, Nämligen Hissa och Dissa. Eftersom jag inte är på så bra humör börjar jag med att

Dissa
Jag dissar "att glömma mobilen hemma". Det är otroligt irriterande och man känner vilket behov man verkligen har av den. Detta hände mig i dag, för näligen som många andra också gör är att jag använder min mobil som en väckarklocka. Jag gillar också att trycka på snoz så man kan ligga och mysa lite i sängen på morgonen innan man måste gå upp. Problemet med det är närman väl går upp för att fixa och dona, låter man mobilen ligga kvar i sängen. Då givetvis glömmer man den där senare också. Jag har verkligen saknat min mobil,haha. Har även i dag varit och kikat ut en ny, som kommer i Mars månad.

Hissa
Jag vill hissa "Betalkort". I dag i skolan, som många andra dagar, var det äcklig mat. Tjejer som vi är och skolan ligger i stan går vi ut och käkar lunch. När vi väl har bestämt oss vart vi ska äta, inser nu mina kära vänner att dem måste springa och ta ut pengar. Detta gör att dem får springa ut i snöstromen igen, medans jag glatt kan stå kvar inne i värmen. Jag behöver inte springa flera varv på stan i onödan. Länge leve Betalkort!



Kommentarer
Postat av: Ida

håller helt klart med dig, hatar att glömma mobilen!, ha det bäst!

2007-01-22 @ 17:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0