länge sedan!

Japp det var det, men nu är jag hemma från Gothia. Vi hade mycket roligt i Götet, men det sämsta och tråkigaste var när vi åkte ut på straffar i slutspelen... Men skojj var det iaf.

I dag var det första skoldagen på året, det var som vanligt på måndagar för Ekonomi 1, massa lektioner! det var segt att ha så mycket, så här inpå terminen, men det goaste var att träffa gänget igen. Me love you all! .. Men det har inte bara varit segt i dag, dagen har gått snabbt för att jag har skrattat mig igenom skoldagen.
Runt luchtid i dag, drog vi flickor ner till staden,vi skulle ut och äta för att fira att våran kära Amanda har kommit hem från Spanien. Hon var där i två lååånga härliga veckor, gissa om hon var brun.. hon valde att käka på Royal Thai, men det var inte gott, det är godare på Thai Silk!

Sedan i dag har jag också slösat massa pengar som jag brukar göra, men i dag på lite annolunda saker, sånna som man inte brukar gå och handla varje dag, nämligen en klocka och ett par skor. Skorna är ett par ballerina aktiga i svart lack. Dem har även en siden rosett längst fram på skon, väligt söta!..
Klockan kanske var mer ett inpulsinköp, men det kändes som att min vänster arm behövde lite uppdatering, men för det tänker jag inte slänga klockan jag köpte i Rom, nu kan jag variera på tre klockor, har en från Laura Clement med..

Nu ska jag plugga lite tills mitt historia prov jag har på torsdag, kanske en gnutta intressant om Gustav Vasa.. haha aldrig!

Ett inlägg dyker säkert upp senare ..

So Loong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0