Lördag

God morgon, nu sitter jag på jobbet, väldigt tidigt eftersom jag inte la mig i gårfören runt två..

I går började vi med att hyra film och köpa godis, sedan gick vi vidare till min moster. Natta ringde och sa att hon skulle komma, dax att vänta med film, lite tjöt blev det och sen, Take the Lead. Det var en dansfilm som handlade om kriminella ungdomar som en profisionell dansare lär dem att dansa sällskapsdans o.sv. Den var mycket bra och jag rekomenderar den!

Senare i dag blir det party förhoppsingsvis om min kära elin är sugen, annars jaa, sova kanske inte skulle sitta fel, nä men utgång hoppas jag på. Jag ska jobba ända till fyra, så det lär bli många blogginlägg i dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0