Måndag, återigen.

Ja, nu har man fyra dagar kvar i skola, det är knäppt så jag orkar.. Även om vi bara har en läxa.  I skolan i dag har det varit helt okej, men Jag, Malin & Anton, japp det är vi som är gänget som troligtvis åker till London nästa år för att studera. Hoppas bara mamma och pappa ger med sig, det skulle vara bättre än bäst då!

Nu sitter jag på jobbet igen, men nu är jag inte ensam för en gångs skull, literoligare iaf!.. Jag han tillomed springa till stan i dag med, som vanligt har jag handlat, Den nya vita koftan från Hunkydory och en ny Tommy Hillfiger skjorta i frägerna Blå,vit och röd, jag är en hopplös gorda! Men jag blev nöjd med mina små inköp.

Inget Ikea i dag heller, men det kommer. Pappa har ju lovat att jag flyttar in på Lördag så jag bara väntar på mitt nya rum.

Har någon något tips på bra film jag kan hyra i kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0