Måndag och ny vecka.

Trist med måndag igen, en hel vecka framför mig i både skola och jobb. Nu sitter jag i Workshopen i skolan, och ska ändra lite på min svenska novell. Har haft första responsgrupp i dag och fått båda kritik och komplemanger för min text. Helt okej..

Sedan har jag även införskaffat mig en nyckel till skolans tre hissar. Det är kämpigt att hoppa på kryckor fem våningar upp, och var hos skolsyster innan. Båda ledbanden i foten är skadade, nästan av. När hon lindade om foten igen såg den inte vidare kry ut. Lila och gul, mycket intresanta färger.

Idag har solen skint i Borås, och solglasögonen har varit på den lilla tur vi tog till stan och åt på Rozzo. En stor fet sallad blev det, mycket gott.
Efter skolan kommer mamma och hämtar mig, och då bär det av till La Redoute.

Kommentarer
Postat av: E

ni är fan alltid ute och äter :)

2007-01-29 @ 19:12:56
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0