Onsdag, oj

det har varit länge sedan ett blogginlägg, men tiden har inte räckt till...
 
uppdate,
I måndags satt jag på akuten hela kvällen för min fot hade blivit sämre, men det var bara ledbanden ifoten som var illa skadade. I går satt jag hela kväll men att hjälpa min mamma med en power point presentation. Hon har åkt på affärsreas så hon behövde lite hjälp. Och så kollade jag även Ugly Betty och Greys i går. Vilket visade att jag hade rätt om Sophia i Ugly Betty, hon är ond.

I dag är jag lite halvt sjuk, hade bara två lektioner i dag, varav en var idrott som jag endå inte kan vara med på. Jobbigt att hoppa till bussen med, med kryckor. Så nu sitter jag och ska snart bege mig till min läxor som jag ska göra i dag. Ska även kolla O.C och Whats about Brain i kväll, mysigt.

På fredag bär det av til Götet för att först gå och shoppa, behöver en vår jacka och sedan tillGöteborgs Operan för att se musiklaen, Cats. Ska bli välldigt roligt att titta på den, gillar musiken så mycket. Även att gå dit med mina kära drillkompisar gör saken mycket bättre!.

Kommentarer
Postat av: E

på lördag får du vara med oss grattis

2007-01-31 @ 14:01:12
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Jacqueline

E- vad har ni för erbjudande då?;

2007-01-31 @ 15:15:04
Postat av: E

fest och sprit

2007-02-01 @ 22:37:36
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0