onsdag, the day befor..

Gothia, japp i morgon drar jag och mina brudar till Göteborg, det ska bli skojj fanny,sanna&shopie. hoppas det bara går vägen för Sparsörs Aik i år. Gothia är lite som höjdpunkten med innebandy, det är skojj!

nu sitter jag här och glor på mitt favorit program, Vänner. emellanåt springer jag och packar allt som ska med, även om vi bara är borta 5 dagar, känns det som jag packar för en månad. men igentligen blir det inte så mycket vardags kläder, jag har minst två träningsoveroler med mig, och tofflorna är ett måste. det blir ju inte direkt några ankelbots därnere...

i dag mår jag mycket bättre, det var nog bäst eftersom jag åker i morgon, haha.. när jag skriver så här låter det som att jag ska resa hur långt bort som helst, men det är 45 minuter härifrån, haha.

jaja, nu måste jag fortsätta packa, så jag blir klar någongång, och jag saknar Elin,Ida&Joanna som drog till Stockholm i dag!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Har la redoute en outletbutik. Vart då? Har endast varit på hm´s i borås, är det i närheten av den?

2007-01-05 @ 13:59:41
Postat av: E

Jag saknar dig också plutten

2007-01-06 @ 11:01:38
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0