ONSDAG

Nu är det bara 10 minuter kvart till O.C... jag har längtat och ni som inte tittar på det har verkligen missat något.

I dag fyller min mamma år, grattis! Hon fick av mig ett helt bad kitt med bla badsalt och massage olja. Sedan har jag också köpte henne ett Snö armband som matchar hennes likadant haldsband. Snart ska vi fira lite mer med Semlor, myss!

Jag har även idag varit i skolan, idrotten var skojj, vi spelade basket, Amanda och jag var helt klart i en klass för oss, vi gjorde allt. haha..

Nu är det inte långt kvar till Knalledrill, som är på Lördag i Boråshallen. Den börjar kl 10:00 men om man ska se team junior klassen fråga mig. Det är bara en liten tävling för att känna på golvet innan SM!

nu ska jag fortsätta titta på vänner.. Sooo Long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0