Onsdag

 Har precis kollat på Whats about Brain. Det är faktigst mycket bra. Kollade innan på O.C med, det finns bara ett programm som jag gillar mer än O.C och det är vänner. Men idag var O.C lite halvt som halvt om man säger så...

Måste säga att dem som känner mig vet att jag hatar Lars Winnerbäck, men tro det eller ej , just nu spelas Lars Winnerbäck - Tvivel. Min  syster kom precis förbi " jag trodde aldrig att jag skulle höra Lars Winnerbäck ifrån din laptop". Jag har alltid tyckt Lars är som knivar i höronen, men men Lars blev det för första gången i mitt liv.

Idag blev det även en tur till vårat favorit café, Viskan. Vi skulle dit för att göra Företagsekonomi , men icke sa nicke. Massa tjöt och skratt även om vi ses varje dag, sköna mina klassbrudar!.

Nu ska jag läsa lite i min Ondskan bok, soo loong!

P.S pappa är snart klar med mitt rum, bilder kommer upp inom kort!

Kommentarer
Postat av: S

OC har vart bättre :) men det är helt okey med tanke på att marissa har dött.

2007-01-25 @ 14:35:37
URL: http://thedeclaration.blogg.se
Postat av: E

vänner är inte ens bra

2007-01-25 @ 20:02:45
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Sara

Lars, är den bästa som finns. jag älskar honom så extremt mycket, vill du ha mer med honom, så äre bara och säga till ;D

2007-01-26 @ 18:33:08
Postat av: Bella

Ondskan - woooooooh ..
Jag är på sidan 60 nu haha. Grattis på mig ;)

2007-01-30 @ 13:11:03
URL: http://allkindsoftime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0