saknar

Japp, det är något jag saknar och jag vet vad det är..

Idag har det varit en bra dag. Skolan var helt okej sen bar det av till Viskan för att fika med Fröken Krantz och tjejerna från klassen. Satt där och snakade i någon timmar, sedan var jag tvungen att rusa. In på Jolina och bytte min Hunkydory tröja jag köpte häromdagen, den var jätte stor i storlekarna. Det sa hon med som jobbade inne på Jolina, tack för förvarningen. . men som vanligt inkaserade jag en ljusrosa "klänning/topp" från American Vintage.

Nu på kvällen har jag tränat två träningar. Jag fick mitt Ugly Betty inspelat åt mig, som jag ska kolla på nu och så har jag tittat på Grey´s.

Nu är jag trött och ska lägga mig.. Mamma fyller år i morgon så måste upp tidigt och sjunga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0