Snö

den första snön kom idag, och jag älskar snö! .. det tråkigaste är väl att det kanske är sista gången man får se snö här i Borås, det går ju bara mår varmare tider.

I dag har jag haft mitt stora historia prov, det gick helt okej, jag svarade på allt. Men vi får se hur det går. Sedan hade vi inställd spanska, så vi gick ner till stan och fikade, men på ett ställe vi inte provat. Sedan hamnade jag på Åhléns där jag köpte mammas födelsedags present. Det blev massa saker till våran nya bubbelpool, allt från badsalt till massage olja.

Nu ska jag iväg och träna drill, det ska bli gött att gå dit. Senare i kväll blir det även träning i innebandyn, hoppas matchen gick bra i går tjejer.
Men nu måste jag äta lite innan jag ska iväg, så jag ska göra mig en smothie, eftresom det inte blev av i går, och en god varm macka.

Soo Loong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0