Söndag & jobb

Jag orkad inte att blogga i går, men så kan det bli ibland. Jag spelade match i går på lördagsmorgonen, vi far till Tranemo med 9 utespelar och går och vinner matchen med 6-1. Otur som jag alltid har skadas jag och stukar min fotled. Det var faktigst längesedan , ca ett år sedan jag var skdad sist.  Men med en basketboll till fot blev det ingen utgång för min del. Jag får ha en hel helg med brudarna nästa helg, förästen, jg har en överraksning!...  Så jag tillbringade min lördagkväll med tre filmer och i sällskap av min lillasyster och Sara. Vi hade nämligen främmat igår..

Nu sitter jag på jobbet igen, har så mycket att göra... Innan idag var vi och släppte av pappa på flygplatsen, han ska till China, Shanghang eller hur det stavas. Jag har skrivit en lång lista på saker som jag vill ha, hoppas han kommer hem med det.

Nu ska jag fortsätta jobba en tag till sedan blir det lite lunch, mums!..

Kommentarer
Postat av: E

vad för överraskning? :D

2007-01-28 @ 13:05:19
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0