Söndag, slappt

I går tog Team 2 brons som sagt, men Guldet skulle varit vårat.. Sedan var Sanda,Elin,Bella och Sara här i går, det var mycket trevligt med lite mys och film. Dem rånade mig på alla mina mjukisar jag äger, och tjocka mjuka sockar, haha.

Idag har jag pluggat lite, har GE prov på tisdag, hatar det. Sedan ska mamma också har kalas, så då kommer massa folk hit, åh då måste man göra sig iordning, kanske ska börja med det eftersom dem kommer om en halvtimma?
Sedan runt kl 5 i dag Spelar Arsenell -  M. United mor varandra, och då kommer Arsenell vinna, så det så Pirre!.. Arsenell fan som jag är, haha

måste pysa nu, tar en liten tid att hitta minklänning som jag ska ha på mig, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0