T- dag

I dag har jag börjat min dag, men en ynklig försovning så jag fick rusa förbi Sanna och sen vidare till Fanny, jag väntar bara på ljusare tider!.. Skolan gick ovanligt segt i dag, men glad var jag att Malin is back on track! Hon hade en väldigt lång sovmorgon i går..

I dag brann eller ja något hände med våran matsal i,  brandlarmet gick och sedan stängde dem av Hus 5 och matsalen precis när vi skulle äta, men igen fara, tjejerna drog till Viskan. Men på vägen dit råka Amanda förstöra sina stövlar totalt, hela sulan lossna, så vi kila fort förbi Din Sko och köpte nya. Jag är välldigt sugen på ett par vita så kallade "dansskor". Frächt til våren ?

Sedan efter skolan i dag har jag varit exremt duktig, jag har tränat i 5 timmar, först ett lång pass med Drillen i 2 ½ timma, sedan ett lika långt med Innebandyn, good work girls!

Nu ska jag kolla på Ugly Betty som min kära mamma spelat in medans jag tränade..

So Loong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0