Tisdag, (träningsdag)

Jag hatar min mobil, har en LG.. dem är kassa. Jag måset ladda den varje dag/natt för att den ska hålla  under dagen, men i dag hann inte klockan ens slå elva innan min mobil dog. Så sur jag blev, varit okontaktbar i två dagar. Kanske har jag laddat den fel i natt?

I dag har jag haft GE prov, Geografi för dem som inte förstod den förkortninge, Anton som aldrig fattar mina förkortningar. I dag har också IV valen lämnats in, helt okej kurser blev det för min del. Sedan jag i ett nörskal trodde jag hade ti för mina ögonbryn i dag, så jag snabbt med bussen och gick in på Martias Hudvård, men min tid hade jag för en vecka sedan, så jag får gå dit på torsdag ist.

Vi har nu så otroligt mycket att göra dem närmaste veckorna i skolan, I morgon har vi Engelska läxa, Torsdag har ci Företagsekonomi uppgifter och Spanska glosor. På fredag har jag inlämning av logg på Ondskan i svenska och SIS- prov i Infromation och Layout. i helgen måste jag plugga för att på måndag ska min novell vara klar och så är der redovisning i musiken och Engelska prov.... sjukt mycket!

Nu ska jag iväg och träna för andra gången i dag. Tränade mina små änglar innan i dag, ni är så duktiga. Nu är det innebandy till klockan 9, det blir givetvis inspelning på Ugly Betty och Grey´s. soo looong!

Kommentarer
Postat av: E

du kanske laddade den för lite första gången?

2007-01-23 @ 21:39:46
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0