At Daniel´s

image428

Bilden åvan visar vad jag har pysslat med i dag. Shopping i massvis... Allt från Zara till 2hand. Hittade en jätte snygg hatt i dag, a la Kate, men vet inte riktigt om jag är en hatt person. Har shoppat tre "klänningar" och lite hår grejer och en t-shirt ifrån Zara. Annars har vi bara gått runt här i Lueven (Löven) och taigtdet lugnt. Solen har lyst hela dagen och det har även visat sig på min morbrors armar var av bonna bränna... I morgon bär det av till Paris, där jag bestämt mig för en gång och alla att åka längts upp i eifeltornet. Pga av min höjdskräck så åkte jag bara till mitten fööra gången, men nu ska jag ända upp!  Nu ska vi snart ha lite grillparty, och champang sak jag tala om att det inte är det godaste, rent  sagt äckligt. Förstår inte personer som vill dricka det.. Men det är väl inte så ovanligt med det i detta hushåll, där katten tillomed bär LV halsband. Haha, lite komiskt.. Men nu ska jag ut och sätta mig på terassen.

Bye!

     

First class, Syster, Syster får mig att posa för Brezer, Tiger, Everyone

Kommentarer
Postat av: Ida

Oh Paris trés bien ;) Jag har bara varit på flygplatsen i Paris så det räknas väl inte men jag måste åka dit ju. Verkar schysst!

2007-07-25 @ 22:07:51
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Cissi

Älskar Paris!! Och självklart måste du ända upp i La Tour Eiffel denna gången! För att vi ska tro dig - bildbevis gäler ;-) hehe... Det låter och ser ut som att ni har det underbart. Härligt! Ta tillvara på det. Hälsa familjen. Kram

2007-07-26 @ 07:54:53
Postat av: natalie

saknar dig lilla vän!

2007-07-29 @ 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0